Ten behoeve van detectielussen

Artikel nr. 284

Functie

Mantelbuis ten behoeve van het doorvoeren van bekabeling.

Doel

De verkeershoeveelheidsteller, het snelheidsonderschrijdings-syteem (S.O.S) en de verkeerssyteemlussen (MTM) voorzien van bekabeling.

Detailontwerp

Zie figuur 284.1 en figuur 284.2.

Voor het aanbrengen van de bekabeling naar de detectielussen in het wegdek wordt een sparing 100x150x500 mm aangebracht. Van hier af wordt een PE-HD- buis Ø 63×55,8 mm ingestort door de middenwand naar het middentunnelkanaal. De plaatsing van de buizen relateren aan plaatsing van de lussen in het wegdek.

Na het doorvoeren van kabels en leidingen de buizen over circa 50 mm dichtzetten met PUR-schuim.

Bijbehorende details en gegevens

Figuur 284.1 - Doorsnede middenkanaal met mantelbuis voor detectielussen wegdek

Figuur 284.2 - Aanzicht middenwand van 4-53

Functie

Mantelbuis ten behoeve van het doorvoeren van bekabeling.

Doel

De verkeershoeveelheidsteller, het snelheidsonderschrijdings-syteem (S.O.S) en de verkeerssyteemlussen (MTM) voorzien van bekabeling.

Detailontwerp

Zie figuur 284.1 en figuur 284.2.

Voor het aanbrengen van de bekabeling naar de detectielussen in het wegdek wordt een sparing 100x150x500 mm aangebracht. Van hier af wordt een PE-HD- buis Ø 63×55,8 mm ingestort door de middenwand naar het middentunnelkanaal. De plaatsing van de buizen relateren aan plaatsing van de lussen in het wegdek.

Na het doorvoeren van kabels en leidingen de buizen over circa 50 mm dichtzetten met PUR-schuim.

Bijbehorende details en gegevens

Figuur 284.1 - Doorsnede middenkanaal met mantelbuis voor detectielussen wegdek

Figuur 284.2 - Aanzicht middenwand van 4-53